whu's th3r3???

Sunday, February 27, 2011

LETIY BANGAT INI HARIIIIII!!!






monday comes again, hate monday!
kelas penuh xagak2!
haishhh.... dari pagi bawak ke petang..
malam ni ade penutup PEKAN TEATER pulak... huhu
hope da best tp xde la beharap akan menang pun.. nme pun bru2 blajarkan






:)
esemen belambak2, presentation bederet2...
warghhhhh!!
nyampah3!!
dlm byk2 keje sempat lg tu update, hahahahah
:D
kang kul 4 klas lg, ni xsiap ape lg ni
huhu
yela, bkn kelas fakulti so buat2 derkk je..
ponteng la ape la, aishhh kantoi pule
:D
ok arini xbecadang ey nak ponteng...
jadi budak baik, eyhh, i mmg kanak2 innocent yang xnakal ok!

ape mau storey?? owh yes!!
bencinyer aku org suke gne barang aku, tido atas katil aku tyme aku xde
patu wat muke xbesalah, aishhh s**t je rase
aku dok kemas2 katil ko sedap2 tido an??
motif?
1) malas kemas katil sendiri yang cam aram sepahnyer
2 mmg katil aku kemas n wangi n empuk n terbaek la sng cte!!
3) nak kekalkan kekemasan katil sendiri yg xde kemas mane tu pon
4) mmg perangai cam hampeh!!!

wah2, suda mara ini!
sbb da byk kali jadi an so cam panas je kan3???




apekah kesudahannye??
aku sentiasa tinggal katil aku besepah so dat xde la mne2 makhluk slaen anak kesaygn aku yg dok landing atas tilam empuk wangi ku ini!





hahahah(gelak evil)

aishhh bleh darah tinggi camni asik mara je ni..
huhu well mmg suda diketahui ramai kegarangan ku ini yer tuan2 dan puan2
:P
eeyh
da lambat!!! ayuh besiap kekelas rakan2(buat2 excited)
hahahahahahhaa

so jgn la kamu menjadi hamba2 tuhan yang xmalu dengan menggunakan barg2 org tanpa kerelaan mereka okeh??
hehehe
ok!!
daaa~~
muahxxxxx!!!
XOXOXOOXOX




www.tips-fb.com

No comments: