whu's th3r3???

Tuesday, March 29, 2011

WHY???!!!!!!!!!




HYE THERE...
such a weird week
or maybe this few weeks
I keep asking why all dis week...
WHY???
what happen to all dis guys??
bkn la nak emo or wat tp bende ni cam pelik
sume tiba2
xde alasan pon aku rase n even kalo ade alasan pon
bgtau la kan so atleast kte tau what is happening here..

1st case...
tiba2 nak angin bende yang kte xtau apehal
aik??
igt kte ni pak nujum ke bleh tau ape sume dalam otak korg tu??
yg dalam otak ktorg ni ko xkre??
kre angin korg je??
angin ktorg?? SIMPAN DALAM ALMARI?????
hurm.. ok, da mintak maaf and everything is clear now
so settle but one thing i would like to ask.
DO YOU THINK EVERYTHING WILL BACK TO NORMAL???
NO!
but its okay, atleast everything is fine kan??
im happy to c dat..

2nd case
different person, slightly same case tetibe angin. ape cer??mmg bkn aku yg kne tp yes, aku doa aku xkan kne sbb aku still syg kawn2 aku ni tp aku salah seorg yang tengok, dengar n bace all that things putus lg satu silaturrahim yang kte sume xtau ape sbbnya syg kan??ego kah??ntah.. aku pon xda jawapannye
hahahhahaha
back to low tone eyh...
WHY???
knape sume nak brubah yang merenggangkan frenship yang ade ni
lupeke???
dlu org2 ni la yang korg ketawa sama2
yang korang maen boling same2
yang korang makan same2
yang korang karok same2
yang mungkin pernah sedih same2
LUPE KE???







xsyg ke kwn2 yang ade ni??
kte xtau
masih ade kah esok luse untuk kita
andai tiada???
atau mungkin hari terakhir sahabat kte?
ape kte mampu buat??
menangis air mata darah pon dorg xkan hidup balek
ajal tu bila2 leh menjelma tau.
itu janjiNYA
xsampainyer mintak maaf korg tu kat die
bukan aku kate aku xde gadoh or berselisih faham ngan memane kwn kan
tp sekejap suda la
pastu bwk2 la bebincang..
ble org tanyer knape,
luahkan je sume yang korg xpuas ati
senang
even like i said before, its not gonna be da same
but atleast its either your last breath or hers/his last breath will end without a regret
aku xbaik mne tp SATU!
AKU SYG KAWAN2
AKU aku xsuke tgk semua bepecah macam ni
its maybe small matter to you but not to others
betul!
xmati hilang satu kwn tp kalau bertambah dari satu ke satu
xke xda kawan jadinya??
dalam Islam pon satu dosa besar memutuskan silaturrahim kan??
nak ke tanggung dosa xpasal2???
aku tau jauh disudut hati korg, ade gak penyesalan kan??
ade gak rase menyesalkan bende ni jadi?

jawab la kalo berani!
-seronok ke terserempak tp kne buat2 xknal???
-seronok ke ble da xde org beside kte yg bleh tlg kte ble ade prob???
-seronok ke jalan sesorg sedangkan ko boleh jalan sama2 dengan kwn2 korg kalo bende ni xjadi???
-SERONOK KE BUAT ORG MENANGES PASAL KTE?

3rd case...
ha yang ni mmg panas ati la kan sbb kne kat aku n kkwn terdekat
ko ade awek kan??
well bru la kte kan, org dulu2 kate darah manis la lebih kurang
patu ko trus xkwn ktorg la??



ble jumpe buat2 xnmpk,
ble teserempak bwat2 xknal,
ble ckp sore nak meninggi je
ape hal??
hello BRO
relax la, chill
org laen couple gak tp elok je, xde ape plak
cool la babe...
buat cam slame ni ktorg ade hati kat ko lak
adui
kompem x la kan!!
kawan kot...
adui la...
btw sbenanyer ktorg xde la xnak bli bende tu
tp ayat terakhir ko td mmg AGK SAKIT ATI mendengarnyer so ampun la ey
mmg x beli la!
tgk la ble2 rase cool tetibe nak bli, aku bli la
ntah la...
PELIK.
FULLSTOP.

bukan berceramah, cume membetul diri
dalam mase yang sme harap ade yang nmpk ape aku maksudkan mmg,
betul kate PAK ABU dalam HANTU KAK LIMAH
-SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST WORD-
tp bende yang susah xsemestinya mustahil kan??
aku syg sume n aku hope everything gonna be back to old days where we smile, laugh, joking, do assignment, hang out, eat together.
dont u miss that guys???
satu aku sedar hari ini
benar kate org tua2
JGN TERLALU GEMBIRA HARI INI,
TAKUT ESOK SEDIH MENJELMA
JANGAN TERLALU BYK KETAWA HARI INI
TAKUT ESOK TANGISAN MENJELMA

huhu ble aku da emo bahaya ni

BTW MISS DA OLD YOU(ALL)



-_-
LOVE YAR!!
XOXOOXOXOXOX :)
PEACE NO WAR...

www.tips-fb.com

No comments: